Saturday 8 February 2014

Randau ruai ari menua ribai..

Aku tok pagi2 nadai kerja lain, nungga laptop. Nyak meh ko apai tuai ku...ngantik nadai internet, pahai la aku tok. Hahha...tapi amai ah. Bosan ngantik nadai internet..

Anyway, pagi2 ku udah chat enggau ex-housemate aku bak kl subak. Ya benung mandok pansuh babi hutan. Apooo.....balat penyamai utai nyak deh. Badu pengelama aku endak makai jelu utan tok..skali skala ningga org manduk nu tertenguk kedirik especially now udah diau bak menua ribai tok. Ne ka ngulih. Bisi meh jelu utan ditok tang ukai ya ulih ditimbak peneka ati deh. Parai aku tok nu masuk brita lagi..another malaysian being prosecuted for killing endangered animals. Hahhaha..ditok, jelu utan smua endangered animal. Nyamai mai jelu utan ditok neh, terasa selamat sidak diau ditok. Ngantik bak menua kitai din..huh...nu semua belalai bak sepiak2 utan diak meh sidak ya. Enggai ka x bernasib baik masuk periuk...becoming someone's meal. Ukai la madah aku tok a fan of exotic animal tapi skali skala makai syiok amai ah...nama dah kitai anak iban..wlp ukai sejati..hahah..susah ka dipisahkan dgn menu jelu utan. Betul endak???

Udah nyak sikok dah gik bala madah benung mandok kelawar (sori..endak ku nemu nama iban ngangau kelawar tang bak bidayuh we cal it nginyawat). Ngantik endak salah ku..tok kelawar buah nyak..mit ya. Endak entu maioh isi laban ka slim amai. Hahhaha..endak ingat ku bila last aku makai tok tang seingat ku maya aki belah indai ku agik idup subak, bisi gak few times makai. Ka ku madah nyamai x gak tang edible. Di pandok kami enggau asi and other stuff ( endak entu ingat lbn udah lama). Aku endak nemu la kati bala iban mandok laban nyak tadi style orang bidayuh. Tenguk nyawa ningga bala makai nyak.

Ditok..aku madah aku makai kaki manok orang udah capoh. Endak ku nemu ngantik ku madah aku makai kelawar. Hahah..Kitai iban tok almost semua jelu di empak. Janji x bisi mali, empak jak. Maya aku diau bak China, you name it, you get it. Lebih kurang sama meh kitai enggau orang cina tok, we eat anything that move. Hahah...almost! Tang bak din extremist mai gak sdk ya sampai placenta baby pan sidak dadu sup awak ke bajik. Aduss...endak ku sanggup eh..aku tok adventure with food, jenis ke rindu cuba macam2 tapi I have my limit when it comes to fellow human being. Huhuhu..Skali aku kala ke pasar basah maya bak China din...apooo...endak ku nemu kati ka madah. Aku tok jenis ka kuat semangat pan asai ka leput!!! Kamah diak..bau diak..that is the first and the last aku kia. Endak cukup adventure ku ka makai utai diak. Hahah...apa jak binatang x diak..ular bisi..manok..babi..chapi..seafoods..kura2..biawak..dan pelbagai jenis jelu. Engka ngantik udah di pandok, ka aku makai tang bila medak sidak nyiang diak enggau perut2..darah..errrrr....gue enggak bisa!!

Tapi best bak China..aku ulih makai kaki manok..katak...kaki babi..lelabi...ikan sungai (lbn ikan din sama enggau ikan kitai)...nice! Ditok..laban bala mensia kelalu merti & kelalu sayau ka jelu..animal ethics kata..smua utai endak ulih empak kecuali yang biasa2. Hehhe..Pesan apai ku subak sebedau aku mupok ka China..."dik ulih makai smua utai tang 3 jelu tok endak tau di empak kitai; jugam..kera..ular sawa.." . Ya madah mali. Ngantik makai...ulih ka gila2. Amai endak ..endak gak ku nemu tang enggai gak aku testing teori nyak enggai ka amai gila. Hahha...Diatu aku udah cukup gila, niboh ka nambah agik meh kan. :)

Nyak meh randau ku tadi,ngenang ka pemadu manah utai dempak kitai di menua. Bila dah jauh, u appreciate it even more. Walaupun aku tok la paling jarang pulai menua tang aku endak kala lupak asal usul dirik empu. Asai ya bila aku tak tetiba lupak dirik alu speaking ko orang ribai, x nemu jako Iban..x nemu adat iban..aki ku bak kubur nyin..kada ke dani baru ngingak aku. Hahhaha...

I heard of this statement before & would like to share it with uols..." a person who forget his/her roots is a person who will not go far in life". Agree or disagree...bisi amai ko orang ka ngeluar ka jako tok. 

Ok. Tok jak randau ku saritok. Bisi siti dak gik topik tang aku tok alu bedau mandi. Lagi meh kitai randau ruai agik aok. Tatata..have a good Saturday!


No comments:

Post a Comment